Nieuws Partnership

Hoe SMS zorgt voor optimale e-mail marketing

6 augustus 2020

Over Spryngs partnership met Clang van e-Village

“Great things in business are never done by one person. They’re done by a team of people.

Deze quote van Steve Jobs is Spryng op het lijf geschreven. Voor ons zijn partnerships met andere bedrijven cruciaal om optimale SMS dienstverlening te garanderen. Neem bijvoorbeeld e-Village. Als expert in e-mail marketing ondersteunt e-Village bedrijven met Clang. Dat is speciaal ontwikkelde software voor het realiseren van effectievere marketingcampagnes. En daarbij wordt SMS ingezet voor bijna alle denkbare toepassingen: 

  • ter ondersteuning van e-mails;
  • als reminder voor het uitvoeren van een actie die eerder per mail is gestuurd;
  • om klanten te informeren over de komst van een bezorger en/of monteur; 
  • ter herinnering voor het afhalen van een product; 
  • om informatieberichten onder de aandacht te brengen (bijv. vanuit het KWF dat men zich moet insmeren); 
  • bij nummer verificatie.

Kortom, SMS wordt voor heel veel communicatiemomenten ingezet door e-Village. Om u een idee te geven: in de maand maart van dit jaar werden via Clang meer dan één miljoen SMS berichten verstuurd!

Snelle en betrouwbare aflevering van SMS berichten

Voor Clang is de samenwerking met Spryng belangrijk om een concurrerende en stabiele SMS-oplossing te bieden aan hun klanten. Of, zoals onze collega’s van e-Village het zelf verwoorden: “Dankzij de gedegen marktkennis en oplossingsgerichte houding van Spryng zijn we tot een integratie gekomen die een snelle en betrouwbare aflevering van de berichten garandeert. Daardoor zijn we in staat om onze klanten een scherpe prijs in de markt aan te bieden.” 

“Dankzij Spryng bespaart onze klant op jaarbasis nu veel kosten omdat er geen berichten meer worden verzonden naar incorrecte telefoonnummers.”

Goede terugkoppeling naar klant

Alle Clang-klanten versturen standaard SMS via Spryng, in totaal zijn dat meer dan 800.000 SMS berichten per maand. Een mooi resultaat hebben we behaald bij de migratie van Wickes, een doe-het-zelf-keten met meer dan 230 filialen de UK. Na een eerste testrun bleek tien procent van de telefoonnummers in hun database ongeldig te zijn. Wickes’ vorige leverancier heeft dit nooit inzichtelijk gemaakt. Dankzij de goede terugkoppeling vanuit Spryng besparen zij op jaarbasis nu veel kosten omdat er geen berichten meer verzonden worden naar incorrecte telefoonnummers.”

Over het platform Clang 

Clang is een compleet platform voor e-mailmarketing, marketing automation, de creatie van customer journeys en lead nurturing. Met de flexibele drag & drop-functies klikt u heel gemakkelijk en snel emails, campagnes, landingspagina’s, profielen en dashboards in elkaar.  Waarom klanten zoals Ziggo, Transavia, Fletcher Hotels en Renault voor Clang kiezen? Hierom bijvoorbeeld:

  • Gebruiksvriendelijke software
    Met de drag & drop-functies klikt u heel eenvoudig emails, campagnes, landingspagina’s, profielen en dashboards in elkaar. U heeft dus helemaal geen HTML-kennis nodig!
  • Support
    Komt u er even niet uit? Onze helpdesk staat elke werkdag tussen 8:30 en 17:30 uur voor u klaar! De Support Engineers hebben diepgaande kennis van Clang zodat u snel weer aan de slag kunt.
  • Deliverability boven de 99 %
    Met een gemiddelde deliverability van 99,77% en de vele authenticatietechnieken staat Clang garant voor een uitstekende reputatie onder Internet Service Providers, zoals Gmail en Outlook.

Wilt u meer weten over de mogelijkheden van Clang voor uw organisatie? Neem gerust een kijkje op de website van e-Village of bel met één van de experts, telefoon 030 698 80 80.

Ook businesspartner worden van Spryng?

Voor vragen over de SMS dienstverlening van Spryng, de mogelijkheden van SMS versturen voor uw bedrijf of mogelijke partnerships, bel gerust met Marc Rottinghuis van Spryng. Hij is bereikbaar op telefoonnummer 020-7703005. 

Share this message