Laatste nieuws

Stage | Marketing & Customer Experience

Werken bij Spryng
Stage | Marketing & Customer Experience
Functie Stagiair(e) Marketing & Customer Experience
Education level HBO, WO
Location Hartje Amsterdam
Dagen per week 4 à 5
Aanvang stage Augustus / September 2022
Stageduur 4 – 6 maanden
Stagesoorten Meeloop stage en/of Afstudeerstage
Stagevergoeding €350

Heb jij een vlotte pen, lijkt het je leuk om onze customer journey onder de loep te nemen, sta jij graag in contact met klanten en zit jij vol goede en creatieve ideeën? Nice to meet you! Bij Spryng houden we graag een plek vrij voor studenten die hun talenten in het bedrijfsleven willen inzetten 🙂

Diverse verantwoordelijkheden

Tijdens de stage werk je aan onze Marketing & Customer Experience. Als je betrokken bent bij marketing, help je mee om zowel de naam ‘Spryng’ als ons netwerk wereldwijd te versterken en uit te breiden en onze online zichtbaarheid te vergroten. Social media speelt hierin een belangrijke rol en je bent verantwoordelijk voor het schrijven en designen van posts, whitepapers, video’s en meer, onder andere voor verspreiding via LinkedIn en Instagram. Een andere belangrijke taak binnen Spryng is het bieden van een perfecte Customer Experience. Hiervoor help jij Nathalie via de chat, telefonisch en per mail om onze klanten zo goed mogelijk te helpen en te woord te staan, zodat onze klant gelukkig is en blijft over alle contactmomenten binnen de Customer Journey van Spryng. Verder voer je marktonderzoek uit, duik je in de optimalisatie van onze customer journey, ontdek je product niches en help je waar nodig. Ook mag je je eigen projecten toe-eigenen m.b.t. Sales, HRM, Project (management) optimalisatie, of anders, wanneer je op andere bedrijfsonderdelen jezelf wil ontwikkelen. Veel vrijheid dus! Je bent ook altijd betrokken bij het voeren van vergaderingen, trainingen en brainstormsessies die betrekking hebben op bovenstaande thema’s.

Afspraak is afspraak

Wij bieden je een uitdagende stage in een jonge, hechte organisatie, midden in Amsterdam. Want bij Spryng krijg je de kans om actief mee te doen en te denken in het hart van ons bedrijf. Naast de gezellige, informele werksfeer (met regelmatig borrels en elke dag een gevarieerde kantoorlunch), ontvang je een passende stagevergoeding.

Wat doet Spryng eigenlijk?

Spryng is een ambitieus en toegankelijk bedrijf, opgericht in 2006 en gevestigd in hartje Amsterdam. Als SMS leverancier voor de zakelijke markt leveren wij onze services wereldwijd aan bedrijven in alle denkbare sectoren, waardoor zij hun klanten gemakkelijk en efficiënt kunnen bereiken. Hierbij kun je denken aan een berichtje over hoe laat je bestelling thuis wordt bezorgd, een afspraakherinnering van je dokter of tandarts, een inlog- of verificatiecode om veilig in te loggen of een kortingscode van je favoriete winkel. En dit doen wij met succes. Bedrijven ervaren door de inzet van SMS procesoptimalisatie, kosten- en tijdsbesparing en zelfs omzetverhoging. Maar niet alleen de SMS zorgt hiervoor, ook onze andere functionaliteiten als een Voice-oplossing, producten voor twee-weg-communicatie en een email2sms functie dragen hieraan bij. Onlangs hebben we daarnaast nog meer nieuwe fantastische producten toegevoegd, zoals officiële Whatsapp for Business, RCS & Mobile Connect. Genoeg nieuwe projecten dus! Op dit moment maken wij in binnen- en buitenland een enorme groei door en daarom zien we in de nabije toekomst grote marktkansen in zowel Nederland als in het buitenland.

“Wij zijn ervan overtuigd dat elke serieuze student nieuwe en unieke perspectieven kan geven op vraagstukken die bij ons bedrijf en bij onze klanten leven. Door samen te werken met gedreven en ambitieuze stagiairs bieden we hen de kans om te ontwikkelen en blijven wij ons als bedrijf dus ook continue ontwikkelen” – CEO Marc Rottinghuis

Enthousiast geworden? Solliciteer dan direct via recruit@spryng.nl

Deel deze Spryng posts

Meer nieuws