Support

Waar ben je naar op zoek?

Algemeen

Hoe zijn de interfaces voor elk subaccount weergegeven?

Het hoofdaccount geeft inzicht in alle sub-accounts en hun respectieve interfaces.

Waarom is het altijd aan te raden om via de business route te versturen?

Spryng heeft directe connecties met Nederlandse operatoren. Dit betekent dat berichten via …

Wat is Web WhatsApp?

Met de WhatsApp applicatie kan een bedrijf haar klanten middels een desktop …

Wat is SMS E-Commerce?

SMS berichten worden vaak verzonden vanuit retailers naar klanten om ze op …

Wat is een SMS platform?

Een online web tool waarmee je SMS berichten verstuurt.

More questions

Beveiliging

Hoe worden de hard- en software, waarop de diensten van Spryng worden gehost, gehardend tegen aanvallen van hackers?

Het datacenter waarbinnen de software en hardware van Spryng draait, voldoet aan …

Kunnen de omgevingen voor ontwikkeling, testen en productie tijdens de implementatie van elkaar gescheiden worden?

De omgevingen voor ontwikkeling, testen en productie kunnen eenvoudig worden gescheiden. Voor …

Waar vindt de hosting van het platform van Spryng plaats?

De hosting van (onderdelen van) het platform van Spryng vindt plaats in …

Welke geaccepteerde standaarden voor informatiebeveiliging heeft Spryng geïmplementeerd?

Het datacenter waar de servers van Spryng zijn ondergebracht voldoen aan de …

Op welke manier geschiedt authenticatie van de interface?

Inloggegevens van de interface staan los van de inloggegevens van het platform. …

More questions

Credits

Hoe lang duurt het totdat mijn credits op mijn rekening bijgeschreven staan?

Als u via bankoverschrijving betaalt, worden de credits overgeboekt naar uw account …

Waar kan ik mijn tegoed inzien?

Als u bent ingelogd, selecteert u in het menu SMS. Hier kunt …

Is er een minimale afname?

U kunt SMS credits vanaf een aantal van 100 stuks inkopen.

Hoe lang duurt het voordat mijn credits op mijn account bijgeschreven zijn?

Als u via bankoverschrijving betaalt, worden de credits overgeboekt naar uw account …

Welke betaalmethoden zijn er?

Bij Spryng kunt u via bankoverschrijving of iDEAL betalen.

More questions

Mijn gegevens

Wat moet ik doen wanneer ik mijn wachtwoord vergeten ben?

U kunt onder ‘Login’ op de homepage van Spryng op de button …

Kan ik mijn persoonlijke gegevens achteraf nog veranderen?

U kunt uw persoonlijke gegevens altijd veranderen. Als u bent ingelogd, selecteert …

Waar kan ik mijn facturen inzien?

Als u bent ingelogd, selecteert u in het menu Mijn Administratie > …

More questions

Overig

Zijn de diensten van Spryng 100% whitelabel?

Ja, de diensten van Spryng zijn 100% whitelabel.

Kan ik reseller van Spryng worden?

U kunt reseller worden van de diensten van Spryng. U kunt tegen …

More questions

Registratie

Heeft u vooraf al een API online?

U kunt van tevoren de API inzien als u in het menu …

Hoe veel kost het om een account bij Spryng aan te maken?

Spryng brengt voor het aanmaken van een account geen set up of …

Kan ik mijn wachtwoord achteraf nog veranderen?

U kunt uw wachtwoord altijd veranderen. Als u bent ingelogd, selecteert u …

Hoeveel kost het om een account bij Spryng aan te maken?

Spryng brengt voor het aanmaken van een account geen setup- of abonnementskosten …

Hoe lang duurt het totdat mijn account geactiveerd is?

Een account activeren duurt slechts enkele seconden. Nadat u een account hebt …

More questions

SMS ontvangen

Waar kan ik een keyword aanvragen?

Als u bent ingelogd, gaat u naar Premium SMS & MO, hier …

Kan ik bij Spryng mijn eigen sim-kaart laten hosten?

In vele landen leveren wij Virtual Mobile Numbers voor het ontvangen van …

Hoe lang duurt het totdat een Virtual Mobile Number/ shortcode/keyword is opgezet?

Het opzetten van een dergelijke dienst is binnen een aantal werkdagen gerealiseerd, …

Wat is een Virtual Mobile Number?

Een Virtual Mobile Number is een nummer waar SMS berichten op ontvangen …

Hoe hoog is de capaciteit voor de SMS ontvangst?

SMS ontvangst heeft een onbeperkte capaciteit.

More questions

SMS versturen

Hoe zijn de interfaces voor elk subaccount weergegeven?

Het hoofdaccount geeft inzicht in alle sub-accounts en hun respectieve interfaces.

Waarom is het altijd aan te raden om via de business route te versturen?

Spryng heeft directe connecties met Nederlandse operatoren. Dit betekent dat berichten via …

Hoe duur is een SMS?

De prijs van een SMS bericht is van twee zaken afhankelijk: de …

Hoe kan ik een SMS of groepSMS versturen?

Via Spryng kunt u zeer eenvoudig SMS berichten versturen. U maakt geheel …

Wat is Mail2SMS?

Mail2SMS is een dienst die de mogelijkheid biedt om middels verscheidene e-mailprogramma’s …

More questions

Tegoed

Wat gebeurt er als mijn credits niet voldoende zijn voor de opgegeven opdracht?

Het is niet mogelijk uw opdracht te versturen bij een tekort aan …

Hoe kan ik ervoor zorgen, dat mijn account altijd over voldoende dekking beschikt?

Spryng biedt u een minimum credit alert functie, die u automatisch waarschuwt …

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn account altijd over voldoende dekking beschikt?

Spryng biedt u een minimum credit alert functie, die u automatisch waarschuwt …

Waar kan ik mijn tegoed inzien?

Als u bent ingelogd, selecteert u in het menu SMS. Hier kunt …

Is er een minimale afname?

U kunt SMS credits vanaf een aantal van 100 stuks inkopen.

More questions